Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Euro Bölgesi inşaat üretiminde ılımlı düşüş
- adminhost
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Euro Bölgesi'nde inşaat üretimi, Eylül'de önceki aya göre yüzde 0,1 geriledi.
Altında sınırlı yükseliş
- adminhost
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Altın, Rusya'nın nükleer dönüşümünün sığınak talebi yaratmasıyla kazanımlarını sınırlı da olsa sürdürüyor.
TSB uyardı! 30 milyar dolarlık İstanbul korkusu
- adminhost
- 22 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Türkiye Sigorta Birliği Başkanı Uğur Gülen, "Sektörümüz İstanbul depremine hazırlıklı girebilmek için öz kaynak büyümesini…