‘İstanbul için son çağrı’ filminin özel gösterimi New York’ta yapıldı

BaşrolleriniKıvanç Tatlıtuğ ve Beren Saat’in paylaştığı İstanbul İçin Son Çağrı’nın özel gösterimini, New York’un ikonik salonu Paris Theatre’da (Paris Tiyatrosu) gerçekleştirdi. Uzun yıllar sonra ikiliyi bir araya getiren, yapımcılığını OGM Pictures’ın üstlendiği, senaryosunuNuran Evren Şit’in kaleme aldığı filmin yönetmen koltuğunda ise Gönenç Uyanık yer alıyor.

Netflix Kamu Politikaları Başkan Yardımcısı Dean Garfield ve Netflix Türkiye, Benelüks ve CEE Bölgesi İçerik Başkan Yardımcısı Michael Azzolino’nun ev sahipliğinde gerçekleşen gösterime başrol oyuncuları Kıvanç Tatlıtuğ ve Beren Saat başta olmak üzere, yönetmen Gönenç Uyanık ve senarist Nuran Evren Şit de eşlik etti. Yoğun ilgi gören akşama New York sanat ve sinema camiasından da pek çok isim katıldı.

Beren Saat

Filmin başrol oyuncuları Kıvanç Tatlıtuğ ve Beren Saat

TÜRKİYE’DEKİ KREATİF SEKTÖRÜN GÜCÜNÜ GÖSTERİYOR

“Netflix Türkiye, Benelüks ve CEE Bölgesi İçerik Başkan YardımcısıMichael Azzolinokonuyla ilgili şunları söyledi: “İstanbul İçin Son Çağrı gibi özgün ve güçlü hikayeler, sınırları aşarak dünya çapında büyük ilgi topluyor. Türkiye’deki ekibimiz, bugüne kadar farklı türlerde birçok başarılı yapımı hayata geçirdi ve bu yapımlar küresel düzeyde büyük beğeni kazandı.İstanbul İçin Son Çağrı’nın bu başarıları tekrarlamakla kalmayıp daha da ileri taşıyacağına inanıyorum. Türkiye’deki kreatif sektörün gücünü, 190 ülkede yaşayan farklı kültürlerden üyelerimizle bir araya getirme fırsatını yakalamaktan büyük bir gurur duyuyoruz.”

Netflix Kamu Politikaları Başkan Yardımcısı Dean Garfield ise İstanbul İçin Son Çağrı’nın özel gösterimini New York’ta düzenlemekten büyük bir gurur duyduğunu söylerken sözlerine şöyle devam etti: “Bu etkinlik, Türkiye’nin hikayelerini dünya sahnesine taşıma heyecanımızın bir yansıması. Netflix’in Türkiye’nin dört bir yanında çektiği yapımlar, dünyada kültürel bağları güçlendiriyor ve güçlü bir etki yaratıyor. Son araştırmamız, dünya genelinde Türk yapımlarını izleyen üyelerimizin Türkiye’yi ziyaret etme isteğinin 2.6 kat, Türkçe öğrenme isteğinin ise 4.6 kat arttığını gösteriyor. Bu sonuçlar, Türkiye’den dünyaya sunduğumuz hikayelerin başarısının en açık kanıtı.”

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x